Дошкільний підрозділ

ВІКТОРІВСЬКОЇ ФІЛІЇ  КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ«БОГОДУХІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА  І-ІІІ СТУПЕНІВ №2» БОГОДУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ  ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Червононивська ЗОШ І-ІІ ступенів

Навчальний заклад відкрив свої двері першим вихованцям в 1985 році.

Відповідно до рішення №204-VІ  Богодухівської районної ради від 29.12.2011 року дошкільний навчальний заклад реорганізовано в навчально-виховний комплекс.

В 2017  році рішенням сесії Бгодухівської районної ради Харківської області VІІ скликання від 03.11.2016 №311-VІІ Червононивський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Богодухівської районної ради Харківської області реорганізовано у ВІКТОРІВСЬКУ ФІЛІЮ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ«БОГОДУХІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №2» БОГОДУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Форма власності: комунальна

Тип місцевості: сільська

Юридична адреса: 

62161

Харківська область

Богодухівський район

с-ще Вікторівка,

вул. Молодіжна, 32

Керівник: Васюта Людмила Василівна

Мова навчання: українська

В дошкільному підрозділі навчально-виховного комплексу в різновіковій групі виховується  25 дітей

Персонал дошкільного підрозділу

1.Козленко Наталія Олександрівна, заступник завідувача філії;

2.Подорожко Олена Костянтинівна, вихователь;

3.Рішко Олександра Миколаївна, музичний керівник;

4.Боярина Оксана Іванівна, помічник вихователя для дітей віком від 3-х років;

5.Ковтун Ксенія Валеріївна, кухар;

6.Дегтяр Ліна Олегівна, сестра медична старша.

IMG_20180214_085318 - копия


Електронна адреса:

b-che@ukr.net

Сайт :

chervonanyvaschoolblog.wordpress.com

Головний принцип роботи:

  • Спочатку любити, а потім учити

 

Головні завдання навчального закладу:

  • реалізація державної політики в галузі освіти;
  • збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини;
  • створення умов для розвитку природних позитивних нахилів, здібностей і обдарованості;
  • формування особистості дитини, набуття нею соціального досвіду;
  • виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту;
  • сприяння задоволенню національно – культурних, загальнолюдських запитів дітей та їх батьків, виховання у них поваги до інших національностей; свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля;
  • надання кваліфікованої допомоги в корекції недоліків мовного розвитку дитини;
  • здійснення соціально – педагогічного патронату сім’ї.

 

Advertisements